Verzenden
Om uw bestelling zo snel mogelijk bij u thuis te bezorgen werken wij met Postnl ,DHL en GLS. Uw bestelling wordt zorgvuldig verpakt in speciale verpakking om beschadiging van de producten te voorkomen.
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Voor bestellingen in Nederland boven de € 25,- brengen wij geen verzendkosten in rekening. Indien uw bestelling lager uitvalt dan €25,- vragen wij een bijdrage van €6,95 in de verzend en administratiekosten. Wij leveren ip aan elk land. Vraag dan svp via de mail info@esrepair.nl naar de verzendkosten.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Veel producten leveren wij direct uit voorraad. Indien u deze producten bestelt op werkdagen voor 14:00 uur dan doen wij ons uiterste best deze nog dezelfde en anders de eerst volgende werkdag aan u te verzenden zodat u deze de daarop volgende werkdag kunt verwachten. Mocht een product een andere levertijd hebben, dan nemen wij contact met u op. Wanneer uw bestelling is verzonden zullen wij u het trackingnummer toesturen per email. Hiermee kunt u uw bestelling online volgen.
Belangrijk; Een ECM of Vibiemme espressomachine wordt op een kleine pallet geleverd. Daarvan is het van belang dat u thuis bent als hij bezorgd wordt. Helaas kan er geen exacte tijdstip gegeven worden door de transporteur. Als u zo’n machine besteld kunt u eventueel bij ‘opmerkingen’ zetten op welke dag u hem eventueel wilt ontvangen.
Product ruilen?
Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@esrepair.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.