Verzend -en retourbeleid

Verzenden

Om uw bestelling zo snel mogelijk bij u thuis te bezorgen werken wij met Postnl ,DHL en GLS. Uw bestelling wordt zorgvuldig verpakt in speciale verpakking om beschadiging van de producten te voorkomen.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Voor bestellingen in Nederland boven de € 50,- brengen wij geen verzendkosten in rekening. Indien uw bestelling lager uitvalt dan €50,- vragen wij een bijdrage van €3,95 in de verzend en administratiekosten. Wij leveren ip aan elk land. Vraag dan svp via de mail info@esrepair.nl naar de verzendkosten. 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Veel producten leveren wij direct uit voorraad. Indien u deze producten bestelt op werkdagen voor 14:00 uur dan doen wij ons uiterste best deze nog dezelfde en anders de eerst volgende werkdag aan u te verzenden zodat u deze de daarop volgende werkdag kunt verwachten. Mocht een product een andere levertijd hebben, dan nemen wij contact met u op. Wanneer uw bestelling is verzonden zullen wij u het trackingnummer toesturen per email. Hiermee kunt u uw bestelling online volgen.

 

Belangrijk; Een ECM of Vibiemme espressomachine wordt op een kleine pallet geleverd. Daarvan is het van belang dat u thuis bent als hij bezorgd wordt. Helaas kan er geen exacte tijdstip gegeven worden door de transporteur. Als u zo’n machine besteld kunt u eventueel bij ‘opmerkingen’ zetten op welke dag u hem eventueel wilt ontvangen.

 

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden aan te melden voor retour. U kunt binnen 14 dagen na deze melding kosteloos retourneren (retourzending voor rekening klant), mits het geen 'versproduct' betreft (zoals koffiebonen) en het product niet is gebruikt en met originele verpakking wordt geretourneerd. Bij aankopen in onze showroom geldt wettelijk geen bedenktermijn en zijn aankopen definitief. Wilt u retourneren neem dan contact met ons op via info@esrepair.nl. 

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht (zie ook onze algemene voorwaarden artikel 6), zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@esrepair.nl . Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product gebruikt, beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@esrepair.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Verzenden

Levertijd : 1- 2 werkdagen   (door drukte vervoerders kan het soms langer duren) 

Verzendkosten €3,95.

Gratis verzending NL vanaf € 50

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag. (Donderdagen gesloten!)
Geopend van 09:30 - 16:30 uur. Lunchpauze 13:00 - 13:30 uur. Na 16:30 op afspraak.

Zaterdag
Van 11.00-14.00. Buiten deze tijd eventueel op afspraak.

Zon- en feestdagen
Gesloten.

© 2017 - 2020 esrepair.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel