Gastenboek

                             

Vernieuwen

  • Geplaatst door Gerard S.
    Vorig jaar na goed advies een Nivona gekocht. Perfecte koffie. Maar de laatste tijd mopperde de machine een beetje. Vandaag even bij ESR langsgeweeest; wat bleek... We gebruiken slechte bonen! Na een grondige inspectie en wat schoonmaakwerk door Berend doet de machine het weer super!
    Wat een perfecte service!! ESRepair is een echte aanrader!
  • Geplaatst door Marga Boonzaaijer
    We hadden problemen met onze nivona koffie machine. Eerst maar gebeld. Goede tip gekregen hoe het verholpen kon worden. Uiteindelijk bleek dat toch niet echt de oplossing te zijn en op een middag naar Ridderkerk gereden. De machine kon gelijk worden na gekeken, omdat er op dat moment tijd voor was. Dat was heerlijk omdat we er toch een tijdje voor moesten rijden. Heel vriendelijke uitleg, lekker flesje fris water, vakkundig advies. Met een aantal zakken koffiebonen, wat schoonmaakmiddelen en een goed werkende machine gingen we weer naar huis.
    ( onze kinderen hebben genoten van de hond die er rond liep, maar als je daar niet van gediend bent, blijft hij keurig boven)
    Kortom, weer heel goede service van iemand met hart voor de zaak. Fijne vakantie straks, geniet er van!
  • Geplaatst door Mike
    We konden op afspraak buiten de openingstijd om onze Rocket ophalen in Ridderkerk. Berend, superprettige en snelle communicatie vooraf, wat ongelooflijk gastvrij heb je ons ontvangen en wat een tijd heb je aan ons besteed op je vrije moment. Je hebt ons ontzettend op weg geholpen, van tips voorzien en gepassioneerd verteld over je ondernemen. Een hoop ondernemers maar ook mensen kunnen nog een voorbeeld aan je nemen en het was ons een waar genoegen om de aankoop na een lange reis bij jou te kunnen doen!
  • Geplaatst door M van der Velde
    Vorige week een ECM Synchronika besteld. Correcte afhandeling en snelle reactie op vragen.
    Een goede partij om zaken mee te doen
  • Geplaatst door Arnold Boom
    Vandaag 2 Nivona apparaten opgehaald, die ik eerder ter reparatie had aangeboden. Kreeg vooraf een eerlijke en duidelijke prijsopgave. Ook zeer goede uitleg gekregen. En dan merk je; Hier spreekt een VAKMAN. Met heel veel deskundigheid, maar vooral LIEFDE voor zijn van.

    Berend, hartstikke bedankt voor de goede service. De apparaten doen het weer FANTASTISCH. En je bent echt goedkoop, hoor. De prijs viel mij echt mee.

    Kortom, dit adres ga ik onthouden.
  • Geplaatst door Jaap van Pelt
    Uiterst goede ervaringen! Deskundig, vriendelijk, persoonlijk en service gericht!!
  • Geplaatst door Marcel Velthuis
    Reparatie aan onze koffiemachine van Bezzera is snel en vakkundig uitgevoerd. Je merkt echt passie voor het werk. Fijn om zo’n betrouwbaar adres te hebben.
  • Geplaatst door Ernst Osinga
    Vanmorgen problemen met mijn Jura koffiemachine. De Jura had in mei een servicebeurtje gehad en daarna geen problemen meer tot vandaag. Meegenomen naar Berend van espresso service repair die er gelijk mee aan de slag ging. Probleem werd onder het genot van een bakje koffie gelijk verholpen zonder dat er extra kosten aan verbonden waren.
    Een zaak met hart voor de klanten die ik van harte kan aanbevelen.

    Ga zo door.

    Groet, Ernst
  • Geplaatst door H.Coenraadts
    Ons inbouw koffiezet apparaat van 12 jaar oud heeft het begeven en op naar de reparateur. Daar bleek hij nog wel gemast te kunnen worden. Maar gezien de leeftijd van het apparaat zonder garantie.
    Wij hebben toe gekozen na goede uitleg en een lekker kopje espresso voor een Nivona en een paar zakken koffie. Deze combi is werkelijk fantastisch.
  • Geplaatst door Bart
    Onlangs waren wij toe aan een nieuwe espressomachine, omdat de oude machine na 18 jaar aan vervanging toe was.
    Prima eerlijk en deskundig advies gekregen van Berend. Zeer gastvrij ontvangen en deze zaak heeft volop keuze.

    Ondertussen hebben wij onze nieuwe ECM een paar weken in gebruik en zijn er bijzonder tevreden mee.
  • Geplaatst door h.r.Stok
    Siemens koffiemachine ter reparatie aangeboden en kreeg het advies deze maar niet meer te repareren.
    kreeg veel informatie en ben daarna gaan kijken in de shop en we hebben een nivona machine aangeschaft.
    in 1 woord geweldig ,wat een goed advies.
    we zijn dolgelukkig met deze aankoop.
    Bedankt voor de eerlijke voorlichting en service.
  • Geplaatst door Jenneke Knijft
    Onze geweldige zeer bejaarde Luna espressomachine was stuk. Merk uit de handel maar bij espresso repair service is het gelukt hem weer aan de praat te krijgen! Snel, niet duur en prima service....Toppers. wij zijn jullie dankbaar. Jenneke en Herman
  • Geplaatst door John
    Onze Jura J9 had 1 jaar na een onderhoudsbeurt weer klachten, dus teruggegaan en werd vriendelijk geholpen en gevraagd of ik even tijd had, en dat had ik. de machine werd gelijk uit elkaar
    gehaald en daar kwam de oorzaak tevoorschijn, door gebruik van goedkope(Hema)bonen vervuilde alles veel sneller dan met goede bonen en onze machine was daarom vastgelopen. Na alles direct schoongemaakt te hebben werkt hij weer naar behoren en ben ik zeer tevreden over de service en deskundigheid waarmee ik weer snel over lekkere koffie kan beschikken gelijk ook maar goede bonen meegenomen . Haterlelijk dank voor de snelle en goede service
  • Geplaatst door Jenneke
    Goede persoonlijke warm welkom en service! Blij dat onze Luna weer keurig aan de wand hangt en heerlijke koffie geeft.
    Bedankt. Jenneke Knijftevddv
  • Geplaatst door Hein
    Supergoede service ervaren bij de aankoop van ons espresso-apparaat! Complimenten!

    Hein
  • Geplaatst door Sjaak
    Mijn Isomac is na de servicebeurt weer helemaal perfect. Ik ben zeer te spreken over de kennis en vakmanschap van Berend. Ennn.. je krijgt een heerlijke cappuccino als je je machine brengt en weer ophaalt.
  • Geplaatst door wim van zijl
    dacht een error 8 te hebben, ongemeld naar ridderkerk gereden en daar was de melding weg.
    toch de boel nagekeken en getest, gewoon tussendoor, wederom topservice! bedankt!
  • Geplaatst door Wil Oskam
    Wat een goede service van deze gedreven vakman! Een klein mankement werd zonder problemen gelijk opgelost. KLasse!
    Hoort zegt het voort....
  • Geplaatst door Derek
    Geweldige service! Niets dan lovende woorden voor deze absolute vakman. Mijn 20 jaar oude Vibiemme langsgebracht voor reparatie waar zeer veel mee mis bleek te zijn. Nu heb ik een machine die beter werkt dan ooit en weer een paar jaartjes mee kan. Werkelijk geen idee wie dit anders had kunnen (en willen) fixen, onwijs bedankt!
  • Geplaatst door R. Teuling
    Net langsgeweest. Dacht de machine een week kwijt te zijn maar werd direct naar gekeken. Machine kon gelijk weer mee. Top service. :
  • Geplaatst door Alexander de Jong
    Eindelijk het probleem met onze Jura opgelost. Bedankt voor de service!
  • Geplaatst door Willem
    Hey,

    Bedankt voor je advies vandaag met betrekking tot de Cimbali M30. Ik heb vandaag alvast de Over Pressure Valve uitgebouwd, ontkalkt en teruggeplaats (Ik kon niet wachten tot het weekend). Het het probleem van het continue lekken is nu opgelost.

    Perfect, super advies.

    Fijn weekend alvast.
  • Geplaatst door N.kerssens
    Geweldige Service. Kennis van Zaken.

Verzenden

Levertijd : 1- 2 werkdagen   (door drukte vervoerders kan het soms langer duren) 

Verzendkosten €3,95.

Gratis verzending NL vanaf € 50

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag. (Donderdagen gesloten!)
Geopend van 09:30 - 16:30 uur. Lunchpauze 13:00 - 13:30 uur. Na 16:30 op afspraak.

Zaterdag
Van 11.00-14.00. Buiten deze tijd eventueel op afspraak.

Zon- en feestdagen
Gesloten.

© 2017 - 2020 esrepair.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel